Friday 8 January 2016

Filled Under:

PANAS!! DATO VIDA Terguris Apabila Pengikut INSTA Menyumpah Dalam Dialek KELANTAN.. Tapiii.. Respon DATO VIDA Selepas Itu AMAT MENGEJUTKAN!! Mata ANDA Tentu TERBELIAK Melihatnya!!!



## Pengasas produk Pamoga Qu Puteh, Datuk Seri Dr. Hasmiza Othman atau Datuk Vida menceritakan mengenai komen-komen yang diterimanya di laman sosial Instagram...

## Antara komen yang paling teruk yang pernah diterima oleh Datuk Vida adalah sumpahan pengikut Instagram dalam dialek Kelantan...

“Antara komen yang paling mengguris hati saya adalah apabila ada pengikut di laman Instagram menyumpah saya menggunakan dialek Kelantan. Mungkin bagi mereka yang meninggalkan komen tersebut, ianya tidak kasar tetapi ada juga pihak yang merasakan ianya kasar...

“Apa yang boleh saya buat hanya menelan sahaja segala apa yang dikatakan oleh mereka. Saya memujuk hati saya sendiri dengan mengatakan yang mungkin mereka yang meninggalkan komen sedemikian rupa tidak faham dengan apa yang saya cuba juangkan,” kata Datuk Vida...

## Mengakui kadang kala dia merasa sayu mendengarkan cakap-cakap 0rang yang tidak suka dengannya, Datuk Vida yang berasal dari Machang, Kelantan ini terus tabah dalam melaksanakan niatnya...

“Kadang-kadang, saya rasa letih dan sedih. Ada kalanya saya terasa hati. Tetapi, saya cekalkan diri kerana saya tahu perjuangan saya memang bakal melalui ujian sebegini. Saya cuma tetapkan niat saya yang satu iaitu mahu membawakan produk Pam0ga Qu Puteh dikenali dan digunakan ramai orang di luar sana....

“Alhamdulillah, sekarang saya dapat rasakan impak positif atas apa yang saya lakukan. Mereka dah mula memahami cara pemasaran yang saya lakukan. Saya percaya jika dahulu ada yang menyampah dengan saya, pastinya lama kelamaan mereka b0leh menerima dan rasa suka itu akan terbit sendiri,” kata Datuk Vida yang ditemui di majlis sidang media Konsert Mega Gegar Vaganza Istana Budaya (KMGVIB)...

## KMGVIB yang dipentaskan hasil kerjasama pihak Astr0 dan Istana Budaya ini dipancarkan khas oleh penaja utama, Pamoga Qu Puteh. Jangan lepaskan peluang anda untuk menyaksikan penyatuan hebat bintang Gegar Vaganza musim pertama dan kedua di atas satu pentas pada 15, 16 dan 17 Januari ini!....

## Tiket untuk menyaksikan KMGVIB dijual pada harga RM89, RM189, RM239, RM349, RM399 dan RM899 (beserta hidangan cocktail). Mula dijual pada 7 Januari, tiket KMGVIB b0leh dibeli menerusi laman web www.ticketcharge.c0m.my dan kaunter TicketCharge...

Teks oleh: Kamaruddin Razal...



Sumber >> http://www.astrogempak.com.my/




0 comments:

Post a Comment